توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۰۸ دی ۱۳۹۵

با روشی ساده عکسهای تان را باور نکردنی کرده و باور کنید ! خیلی وقت است که سایت photofunia این امکان را براحتی فراهم آورده است .


| سرگرمی | 
حدود هفت سال پیش در آبانماه 88 یه سایتی رو معرفی کرده بودم و عنوان پست را گذاشته بودم " اهری اینجا، اهری آنجا، اهری همه جا!  " و اتفاقی که برایم افتاده بود را چنین نوشته بودم :
«« با صدای زنگ تلفن همراهم در کله سحر روز جمعه اول آبان از خواب بیدار میشوم . تلفن ثابت و موبایلم بلاانقطاع زنگ میخورند و اس ام اس های بسیاری دریافت میکنم . جعبه ایمیلم پرشده از سیل تبریکاتی که برای مشهور شدن یکباره ام در دنیا ! ... دنیا ؟! بله در دنیا ، برایم سرازیر شده و میشود . نمیدانم جریان چیست ؟ بهت زده شده ام و گیج و منگ . باورم نمیشود تا اینکه عکسهایم را در داخل یکی از ایمیلهایم میبینم ..... وای خدای من ! یعنی چه اتفاقی
میتونه افتاده باشه . این عکسها دقیقن اون دو تصویری هستند که در اینترنت از خودم بجا گذاشته ام . تندی منزلبانو و بچه ها رو صدا میکنم تا اونام تایید کنند که من خواب نمیبینم . بنظرتون چه اتفاقی افتاده ؟ ...
و در آخر نوشته بودم : حالا خارج از شوخی ! اگه وقتتان ایجاب کرد و بیکار بودین برین اینجا و تصویر زیباتان را با انتخاب از دهها افکت وارد کرده و حظ اش حلالتان باد . »»
و بازهم تکرار همون حکایت است و این بار با چاشنی طنز کم  . هم نوعی آشنایی با یه برنامه با حال است از برای من ِ نوعی مبتدی و هم یه جور سرگرمی برا شبهای زمستان ☺( آخه من این پست رو برا بار دوم در شبهای دراز و یلدایی اوایل ِ ماه اول زمستان 95 مینویسم ) .  گفتم حالا که وبلاگ قبلی ام دم دست نیست و یوزر و پسوردش به فنا رفته ، خدا رو خوش میاد حتمن که دوستان تازه ام نیز در این وبلاگ نوکار! از این برنامه بهره برده و مقداری هم سرگرم شوند. شما میتوانید در آنجا بعد از آپلود عکس و یا عکسهای تان ، آنها را به طرق مختلف و متفاوت و در عین حال باور نکردنی در آورده و نوشته های زیبایی را روی آن اضافه کرده و برای خودتان به یادگار نگهدارید با افکت های زیبا و متنوع بالای پونصد مدل ☺ . در وحله اول البته سعی کنید از عکسهایی استفاده کنید که کیفیت بالا و خوبی دارند . متاسفانه من عکسای خوبی دم دستم نبود و همه تصاویر من عکسای موبایلیست ! ... یکی از حسن کاربا سایت photofunia اینست که عضو شدن هم لازمش نیست . امیدوارم لذت برایتان به ارمغان آورده باشد هر چند هم کوچک .
این چند نمونه رو که خودم روش کار کردم هم  تقدیم شما :


عکسهای تان را باورنکردی کنید  یک اهری و عکسهای باور نکردنی

هیچ نظری موجود نیست:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...