توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۲۶ آبان ۱۳۹۵

تولد آصف خان

امروز سالروز تولد آصف است . از تبریز زنگ زد از محل خدمت اش . علی الحساب ! تبریک تلفنی گفتم . یه پا برا خودش مردی شده . گفت بعد از ظهر میاد خونه . مادرش دارد تدارک شام می بیند . این را ساعت دو ظهر چهارشنبه 26 آبان  نوشتم . میرم بیرون برا خرید چیزایی که منزلبانو سفارش دادن ... 

...
الان بامداد روز پنجشنبه ساعت دو و نیم است . مهمونا حدود نیم ساعتیست که رفتن . خوش گذشت بخصوص با رقص هلن دختر خالۀ  دو ساله آصف با رقص آذری شیرینش . و کادوی چند ده تا اسکناس ده تومانی تا نخورده پسر خاله بنیامین 7 ساله اش . ضمنن کادوی پسر عمویش علی دیدن داشت ... پاکتی دست ساز که پشتش نامه هم نوشته بود ... با نقاشی دو تا سرباز در حال احترام !

 پسر عموی من و یا جان من
آصف جان اُمیدوارم من هم که بزرگ شدم تو هم برای من و یا پسر عمویت مانند من نامه بنویسی آصف جان (توجه توجه واجب) ... کُماندو آصف ... امضا علی :)


هیچ نظری موجود نیست:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...