توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۲۷ آبان ۱۳۹۵

چالش - فیلم رویا - لس براون

نمی دانم که چه رویایی دارید . اهمیتی نمی دهم که چقدر نا امید کننده بوده هنگامی که شما در جهت رسیدن به رویایتان تلاش می کردید . اما رویایی که در ذهن خود دارید ، امکان پذیر است .
بعضی از شماها از قبل می دانید که کار مشکلی ست ، آسان نیست . تغییر دادن زندگی ، کار آسانی نیست . در روند برآوردن رویاهایتان ، متحمل نا امیدی های بسیاری خواهید شد ، شکست های بسیاری ، دردهای فراوانی .
فیلم در ادامه مطلب

لحظه هایی خواهد آمد که به خود شک خواهید کرد . خدایا چرا ، چرا برای من این اتفاق می افتد ؟ من فقط در تلاش هستم که از فرزندان و مادرم مراقبت کنم ، من سعی در دزدی از کسی را ندارم ، چرا باید این اتفاق برای من بیفتد ؟
روی صحبتم با آن افرادی است که لحظات سختی را تجربه می کنند ، دست از رویاهایتان نکشید . لحظات سختی می آیند اما نیامده اند که بمانند ! آنها آمده اند تا بگذرند .
بزرگی و عظمت ، تصویر شگفت انگیز مبهم و دور از دسترس نیست که تنها افراد خاصی در میان ما از آن بهره مند باشند ، بلکه چیزی ست که حقیقتا در درون همه ما وجود دارد . بسیار مهم است که باور داشته باشید که شما منحصر به فرد هستید .
اغلب مردم خانواده ای تشکیل می دهند ، در آمدی دارند و می میرند . آنها از رشد کردن دست می کشند ، از خود سازی دست می کشند ، از ادامه دادن دست می کشند ، از تلاش برای حرکت به جلو دست می کشند . افراد بسیاری هستند که علاقه به شکایت کردن دارند اما نمی خواهند هیچ کاری برای موقعیت خود انجام دهند . بیشتر مردم به رویاهایشان نمی پردازند ، چرا ؟
دلیل اول به خاطر ترس است . ترس از شکست ! اگر کارها آنگونه نشود چه ؟ 
و ترس از موفقیت عامل دیگر است . چه می شود اگر آنها انجامش دهند و من نه ؟
آنها ریسک پذیر نیستند !
زمان زیادی را با مردم صرف می کنید ، زمان زیادی صرف می کنید تا اینکه مردم از شما خوششان بیاید . شما دیگران را بیشتر از خودتان می شناسید . بر روی آن ها مطالعه می کنید . چیزهای زیادی در مورد آنها می دانید . 
می خواهید مانند آنها وقت بگذرانید . می خواهید دقیقا مانند آنها شوید ، اصلا می دانید ؟ شما زمان زیادی را روی آنها سرمایه گذاری کردید در حالیکه نمی دانید خودتان که هستید ؟ من شما را به چالش می کشم تا زمانی را صرف خودتان نمایید . 
اگر می خواهید رویایتان محقق شود ضروری است که افراد بازنده را از زندگیتان حذف نمایید . 
اما افرادی که به سمت رویاهایشان در حرکت هستند ، زندگی معنی و مفهوم خاصی برایشان دارد . هنگامی شما تبدیل به فرد رویا پردازی می شوید کاری که انجام می دهید این است که شروع به جدا کردن خود از دیگران 
می کنید . شما شروع کرده اید تا ویژگی خاصی را داشته باشید . 
تا زمانی که شما پیرو دیگران هستید تا زمانی که یک "مقلد" باشید ، شما هرگز بهترین "مقلد" در دنیا نخواهید 
بود ، اما بهترینی خواهید بود که می توانید باشید ، من شما را به چالش می کشم تا ارزش خود را دریابید . 
همه این موضوع را نخواهند دید ، همه به شما ملحق نخواهند شد ، همه نگرش شما را نخواهند داشت ، ضروری است بدانید که شما فرد خاصی هستید ، ضروری است که خود را با مردم هماهنگ کنید و آنها را به کار خود جذب کنید . افرادی که تشنه موفقیت هستند ، افرادی که توقف ناپذیر و جسور هستند ، افرادی که زندگی را همانطور که هست نمی پذیرند و افرادی که بیشتر می خواهند ، افرادی که با رویاهایشان زندگی می کنند ، برنده هستند . آنها با رویاهایشان پیوند خورده اند . افرادی که با رویاهایشان زندگی می کنند ، افرادی هستند که می دانند اگر قرار است که اتفاقی بیفتد ، به آنها بستگی دارد .
اگر می خواهید موفق تر باشد ، اگر می خواهید که کاری انجام دهید که قبلا هرگز انجامش نداده اید ، دومین چیزی که از شما می خواهم این است که روی خود سرمایه گذاری کنید .
عقیده دیگران درباره شما نباید تبدیل به واقعیت زندگی شما شود . شما نباید زندگی تان را به شکل یک قربانی بگذرانید . حتی اگر با نا امیدی مواجه می شوید شما باید در درون خود به این موضوع ایمان داشته باشید که 
می توانم از عهده اش بر آیم ! حتی اگر دیگران این توانایی را در من نبینند من باید به خود ایمان داشته باشم !
این چیزی است که به آن ایمان دارم و حاضرم که برای آن بمیرم ، ختم کلام !
مهم نیست که تا چه اندازه بد است و یا چقدر بد می شود ، من قصد دارم که انجامش دهم .
می خواهم که عقیده ای را ارائه دهم و می خواهم ممکن شدنی ها را نمایش دهم .
شما می خواهید که به مرحله بعد بروید ، می خواهم نماینده مجلس شوم ، می خواهم مهندس شوم ، می خواهم دکتر بشوم ، به من گوش کنید ، شما به این سطح نمی توانید برسید ، شما نمی توانید به آن سطح اقتصادی که می خواهید برسید تا زمانی که شروع به سرمایه گذاری روی خود و افکارتان نکنید . شما "کتاب" نمی خوانید ! من همه شما را به چالش می کشم که به کتابخانه بروید ، می خواهم شهامت سرمایه گذاری بالایی داشته باشید ، شجاعت تنها بودن را داشته باشید ، شهامت صرف ساعت هایی برای شناختن خود را داشته باشید . 
هنگامی که تبدیل به کسی می شوید که هستید ، هنگامی که تبدیل به فردی می شوید که خلق شدید که باشید ، شما به دنیا آمده اید که کسی باشید که خود آن را طراحی می کنید . 
هنگامی که تنها می شوید ، کاری که انجام می دهید این است که شروع به جدا کردن خود از دیگران می کنید ، من شما را به چالش می کشم تا خود را به مکانی برسانید که مردم شما را آزار ندهند . چرا ؟ زیرا به شما مربوط نیست که چه چیز آنها را خوشحال می کند زیرا شما در تلاش هستید که شکوفا شوید در تلاش هستید که به سطح بالاتری برسید ، می خواهم که شما بر روی ذهن و فکر خود کار کنید . 
اگر هنوز درباره رویای خود حرف می زنید ، اگر هنوز درباره اهداف خود صحبت می کنید و تاکنون هیچ کاری انجام نداده اید فقط اولین قدم را بردارید . می توانید باعث افتخار والدین تان شوید ، باعث افتخار مدرسه تان شوید . می توانید زندگی میلیون ها انسان را تحت تاثیر قرار دهید و دیگر دنیا همانند قبل نخواهد بود زیرا شما پا در این مسیر نهاده اید . 
هرگز اجازه ندهید که کسی رویاهایتان را از شما بدزدد . آیا با "نه" و عدم پذیرش از سوی دیگران مواجه شده ایم و قرار ملاقاتی داشته ایم که هیچکس در آن حاضر نشد یا افرادی به شما می گویند " روی من حساب کن" و هیچ وقت انجامش نمی دهند ؟! چه می شود اگر ما دارای نگرشی باشیم که باعث آرامش ما می شود ؟ هیچ کسی به شما اعتقادی ندارد . شما دوباره و دوباره و دوباره شکست می خورید . روشنایی از میان می رود اما شما هنوز به دنبال رویای خود هستید و هر روز آن را مرور می کنید به خودتان بگویید که این پایان کار نیست ! تا زمانیکه پیروز شوم !

شما می توانید رویایتان را زندگی کنید
شما می توانید رویایتان را زندگی کنید
شما می توانید رویایتان را زندگی کنید
شما می توانید رویایتان را زندگی کنید
شما می توانید رویایتان را زندگی کنید
شما می توانید رویایتان را زندگی کنید

-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...