توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۱۶ آذر ۱۳۹۵

مامان منیر (مادر) با اینکه مادر دوستم بود ولی عین مادر خودم هم بود

باز آوری و یادآوری خاطره ای تلخ از سه سال پیش ، بمناسبت سومین سالگرد فوت مامان منیر ( مادر همه بچه ها !)  از صفحه فیس بوکم بتاریخ دسامبر 6, 2013 · 

مادر وقتی سفر کرد !
مامان منیر ( خانم عبقری ) رو نزدیک دو سال ( 66-65 ) که در خونه شون زندگی کردم در تهران به مهربانی و عطوفت ِ محض شناختم . خیلی زحمتش داده بودم . مادر بسیار نازنین و رئوفی بود مثل مادر خودم .عین پسر خودش به من میرسید . الهی ... میگویند الان زنده نیس . زنگ زدم به دوستم بهنام تا به او و خانواده شون تسلیت بگم . بغض امانم رو برید . نتونستم . گوشی رو دادم همسرم بجای من هم تسلیت بگه ... یادش گرامیست ، روانش هم  شاد باد . مادری بود ها ! بمعنی واقعی  ِ مهر . حتا برای دوستای پسرش
مامان منیر (مادر) با اینکه مادر دوستم بود ولی عین مادر خودم هم بود 
یک اهری و اتفاقات ساده     صادق اهری
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...