توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۱۰ بهمن ۱۳۹۵

بارش برف تند امروزمان در اهر دیدن داشت گفتم شمام ازش یه فیلمک کوتاه ِ موبایلی ! ببینین شاید مام اجری مفت و مسلم نصیبمان شود در این میان

عکس از آقای سید رضا هاشمی اقدم  از سایت خبرگزاری اهر وصال میباشد


| روزمره گی |
چند روز پیش هواشناسی استان آذربایجانشرقی اعلام کرده بود که از اول این هفته بارش برف سنگین به همراه  باد شدید و همچنین افزایش برودت هوا را شاهد خاهیم شد وآللآه ما اگر تا این حد در باورمان بود ! از ساعات اولیه بامداد روز شنبه 9 بهمن برف همراه با باد شروع به باریدن کرد که طبق اعلام سازمان هواشناسی استانی حدود چهل سانتیمتر برف روی زمین نشسته  و الان که این مطلب را مینویسم حدود ساعت سه بعد از ظهر ادامه دارد که این امر باعث شد مدارس اهر و شهرستانهای هریس و ورزقان و هوراند و کلیبر از طرف اداره آموزش و پرورش استان امروز و فردا یکشنبه را تعطیل اعلام کند . چون همه جا به تعطیلی نسبی کشیده شد مام خانه نشین شدیم و سرکار نرفتیم و این شد که

بچه گان ما! که با بچه های در و همسایه که آدم برفی درست کردند و کلی توی برف غلطیدند و سینه خیز رفتند و برف بازی کردند همبازی شدیم با احتیاط البت  و هوایی تازه به حنجره خویش وارد کرده و شُش هامان را دعاگوی خود نموده و یاد دوران کودکیمان کردیم . در این وسط بنده به امور عکاسی  مشغول بودم زیادی و حاصلش عکسای زیبایی شد که  با اجازه خودم یه نَمه از خودم را اینجا آوردم و بقیه رفت تو آرشیو حریم خصوصی خانوار.
از این اتفاق نیک یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای البت از داخل حیاطمان هم گرفتم که با اینکه سرعت اینترنتم برا آپلود کردنش حال چندانی ندارد و لنگ میزند با صبوری و طی حدود یکساعت از عمر خود آنرا آپلود کرده و گذاشتم  در  " وبلاگ از فیلمهایمـ " تا به یادگار بماند ایشآللآه . 
امید که خداوند به شما نیز برف بازی نصیب عنایت کند در اینروزهای یخی . ها راستی الان درجه حرارت شهرما  5 درجه زیر صفر تشریف دارد  که گویا شب به عدد دورقمی زیر صفر خاهد رسید .
برف امروز منو یاد  برف در آذر ماه سال نود و دو انداخت .
آرزو دارم که به سیل گرفتار شدگان اینروزای هموطنان سیستان و بلوچستانی و هم چنین به گرد و غبار گرفته گان مردم عزیز  اهواز و اونورا روزی خوش سر برسد در همین نزدیکیا .
:: ترامپ به باباش ! خندیده که دیروز امضا کرده که دیوار به مرز مکزیک بکشد و از پناهجو پذیری ممانعت شدید بعمل آورد . این دیوانه هم جد و آباد خانمش و هم خودش اساسن پناهجوی مادر زادی هستند ظاهرن .
...
روح همه رفته گان  آق سید رضا هاشمی اقدم  شاد که  با کمبود عکس از داخل شهر مواجه بودیم و عکس بالا  را از کانال تلگرام اهر وصال ، و از این عکاس نوجوان یافتیم .

هیچ نظری موجود نیست:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...