توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۲۳ بهمن ۱۳۹۵

سلام نوستالژی سلام ! / یک عکس یادگاری با توضیحی کوتاه

این خانه دل باز و دلنشین قدیمی اهری زیباست . زیباتر است چون در محله ماست . بیشتر زیباست چون خاطرات دور و درازی از آن داشته و دارم . بچه که بودم دسته  جات عزادار زنجیر زن مسجد سفید اهر را که من هم عضوی از کودکانش بودم در آنزمان ، در حیاطش لیوانی شیر خورده ام  با نان اهری " یتّی قات " ( هفت لایه ! ) که در اهر تهیه میشد و هنوز هم  به همین نام هم مشهور است و یکی از سوغات اهر محسوب میشود ، از بابت نذری ماه محرم از هیئت زنجیر زنان ، در خود  پذیرایی کرده است . پدرم با حاج غلام رضا فرجزاده همدم بود و همصحبت و هم مسجد بود و من با پسر کوچکش جلال همبازی بودیم و همکلاس . مادرم نیز با روانشاد  حاج خانم این خانه رفت و آمد صمیمی و قدیمی داشتند .  و اینکه این خانه هنوز هم متعلق است به خانواده محترم زنده یاد حاج غلامرضا فرجزاده اهری در محله قدیمی ساداتلوی اهر که تا الان هم زیبایی هایی خودش را داراست و پابرجاست . 

:: عکس را از صفحه فیس بوک دکتر رضا فرجزاده اهری برداشته ام

هیچ نظری موجود نیست:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...