توجه ! برای مشاهده تصاویر موجود در تمامی پست های این وبلاگ در اندازه بـزرگ و قالب اصلی روی آن کلیک کنیـد

۱۸ بهمن ۱۳۹۵

مدرسه مولانا - رقص زیبای سماع - خاننده محسن چاووشی

این غزل مولانا ، با رقص زیبای سماع  و با صدای محسن چاووشی را در یوتیوپ که آپلود کردم حیفم آمد در وبلاگ نیاورم به یادگار . در ( ادامه مطلب ) متن ترانه را هم آوردم محض سهولت فهم خانش ، به همراه عکسی از اصل غزل مولانا از سایت گنجور . ضمنن دکلمه و خانش شعر در ابتدای ویدیو از سروش میباشد حسب اطلاع از منبع دریافتی در کانال تلگرام یک دوست !




متن ترانه 
قصد جفاها نکنی ور بکنی با دل من - وا دل من وا دل من وا دل من وا دل من - قصد کنی بر تن من شاد شود دشمن من - وانگه از این خسته شود یا دل تو یا دل من - واله و شیدا دل من بی‌سر و بی‌پا دل من - وقت سحرها دل من رفته به هر جا دل من- مرده و زنده دل من گریه و خنده دل من - خواجه و بنده دل من از تو چو دریا دل من
بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من - ساکن و گردون دل من فوق ثریا دل من - سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو - آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من
بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من - ساکن و گردون دل من فوق ثریا دل من - سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو - آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من -
ای شده از جفای تو جانب چرخ دود من - جور مکن که بشنود شاد شود حسود من - بیش مکن تو دود را شاد مکن حسود را - وه که چه شاد می شود از تلف وجود من - تلخ مکن امید من ای شکر سپید من - تا ندرم ز دست تو پیرهن کبود من - دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی - باغ و بهار من تویی بهر تو بود بود من
بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من - ساکن و گردان دل من فوق ثریا دل من - سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو - آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من
بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من - ساکن و گردون دل من فوق ثریا دل من - سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من
اصل غزل 



هیچ نظری موجود نیست:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...